snackasex.swedishforum.net
Hej ,Välkommen Till Det Nystartade Svenska Forumet Snacka Sex.

Här Kan Du Dela Med dig utav Dina Sex Fantasier,Åsikter och Tips eller Läsa Om Andras!

Skriv In Önskat Användarnamn,Epost och lösenord och Du Är Igång!

Vi Önskar Dig En Fortsatt Bra Dag och Hoppas Att Du Ska Trivas Här På Forumet.

snackasex.swedishforum.net
Hej ,Välkommen Till Det Nystartade Svenska Forumet Snacka Sex.

Här Kan Du Dela Med dig utav Dina Sex Fantasier,Åsikter och Tips eller Läsa Om Andras!

Skriv In Önskat Användarnamn,Epost och lösenord och Du Är Igång!

Vi Önskar Dig En Fortsatt Bra Dag och Hoppas Att Du Ska Trivas Här På Forumet.

snackasex.swedishforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forumet för Dig Som Gillar Att Snacka Sex!
 
HemHem  ChatChat  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Fråga till alla killar?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Andrea

Andrea


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-11-07
Ålder : 34

Fråga till alla killar? Empty
InläggRubrik: Fråga till alla killar?   Fråga till alla killar? Emptylör nov 07, 2009 10:54 pm

Fråga till alla killar!

Skulle gärna vilja veta vad just du tittar på hos en tjej. Brösten, ögonen, rumpan, benen, håret osv. Som tjej vet man ju vad man gillar hos killar, men vad gillar ni killar hos oss tjejer?
Till överst på sidan Gå ner
skinkor

skinkor


Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 09-11-07
Ålder : 54
Ort : Göteborg

Fråga till alla killar? Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga till alla killar?   Fråga till alla killar? Emptysön nov 08, 2009 12:41 am

Andrea skrev:
Fråga till alla killar!

Skulle gärna vilja veta vad just du tittar på hos en tjej. Brösten, ögonen, rumpan, benen, håret osv. Som tjej vet man ju vad man gillar hos killar, men vad gillar ni killar hos oss tjejer?




Hej Andrea


Vi killar tittar nog på lite olika saker hos er tjejer, precis som ni tjejer tittar på hos oss. Själv föredrar jag tjejer som har en personlighet, någon som är snäll, omtänksam, och vice versa framför en läcker rumpa, och jag kan säga att jag personligen inte gillar varken stora silikonbröst, för mycket tatueringar, piercing eller sådant som är avtändande, hellre då en läcker putrumpa eller helrakad slida. Vad jag däremot tänder på är stringtrosor, åtsmitande bikinis och oskulder. Själv har jag en extremt känslig kropp och speciellt skinkorna måste behandlas noggrant.
Till överst på sidan Gå ner
AxxeL

AxxeL


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-11-08
Ort : Södermanland

Fråga till alla killar? Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga till alla killar?   Fråga till alla killar? Emptysön nov 08, 2009 2:11 am

Andrea skrev:
Fråga till alla killar!

Skulle gärna vilja veta vad just du tittar på hos en tjej. Brösten, ögonen, rumpan, benen, håret osv. Som tjej vet man ju vad man gillar hos killar, men vad gillar ni killar hos oss tjejer?


Hej,
Ska jag vara helt ärlig så kan jag säga att rumpor gör mig tokig, och så är det nog det första jag tittar på när jag ser en tjej. Jag "avgudar" tjejer som har en snygg rumpa Wink
Tycker också om vackra ögon, långt hår, men också fastnar jag för utstrålning, tjejer som utstrålar självförtroende och värme. Det är nog ungerfär samma sak för dem flesta tjejer, så som ni tittar på killar. (skulle jag tro)
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 09-11-07
Ålder : 39
Ort : Skåne

Fråga till alla killar? Empty
InläggRubrik: Ögon och Ben   Fråga till alla killar? Emptysön nov 08, 2009 11:27 am

Helt klart ögonen och benen.Blir galen av Fina långa ben och en sexig blick king
Till överst på sidan Gå ner
https://snackasex.forumsv.net
Andrea

Andrea


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-11-07
Ålder : 34

Fråga till alla killar? Empty
InläggRubrik: Just i Det ögonblicket?   Fråga till alla killar? Emptysön nov 08, 2009 11:34 am

Det är rätt så olika hos alla killar verkar det som.Men om man tänker att man har sex och så finns det alltid något man tittar på som man blir extra upphetsad över.Vad är det i ert fall?Alltså Just då när man håller på att sprängas och du bara måste spruta vilken kroppsdel tittade du då på,ansiktet,bröst,rumpa osv?
Till överst på sidan Gå ner
AxxeL

AxxeL


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-11-08
Ort : Södermanland

Fråga till alla killar? Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga till alla killar?   Fråga till alla killar? Emptysön nov 08, 2009 3:23 pm

Andrea skrev:
Det är rätt så olika hos alla killar verkar det som.Men om man tänker att man har sex och så finns det alltid något man tittar på som man blir extra upphetsad över.Vad är det i ert fall?Alltså Just då när man håller på att sprängas och du bara måste spruta vilken kroppsdel tittade du då på,ansiktet,bröst,rumpa osv?

Du förhandlar hårt! Smile ... jag vet faktiskt inte, det beror nog alldeles på situationen, men också vad tjejen verkar vilja/tycker om allra mest.
Man vill ju att hon ska gå igång så mycket som möjligt för då går också jag igång, det blir nog som en kedjereaktion som smittar av sig.
Till överst på sidan Gå ner
 
Fråga till alla killar?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sexleksaker för killar?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
snackasex.swedishforum.net :: Allmänt om sexualitet-
Hoppa till: