snackasex.swedishforum.net
Hej ,Välkommen Till Det Nystartade Svenska Forumet Snacka Sex.

Här Kan Du Dela Med dig utav Dina Sex Fantasier,Åsikter och Tips eller Läsa Om Andras!

Skriv In Önskat Användarnamn,Epost och lösenord och Du Är Igång!

Vi Önskar Dig En Fortsatt Bra Dag och Hoppas Att Du Ska Trivas Här På Forumet.

snackasex.swedishforum.net
Hej ,Välkommen Till Det Nystartade Svenska Forumet Snacka Sex.

Här Kan Du Dela Med dig utav Dina Sex Fantasier,Åsikter och Tips eller Läsa Om Andras!

Skriv In Önskat Användarnamn,Epost och lösenord och Du Är Igång!

Vi Önskar Dig En Fortsatt Bra Dag och Hoppas Att Du Ska Trivas Här På Forumet.

snackasex.swedishforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forumet för Dig Som Gillar Att Snacka Sex!
 
HemHem  ChatChat  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Älskar Andras fantasier

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
HornyEmma

HornyEmma


Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 09-11-07

Älskar Andras fantasier Empty
InläggRubrik: Älskar Andras fantasier   Älskar Andras fantasier Emptylör nov 07, 2009 8:25 pm

Ohh jag älskar att onanera till andras fantasier bounce kan inte någon skriva några please är jätte jätte kåt.
Till överst på sidan Gå ner
AxxeL

AxxeL


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-11-08
Ort : Södermanland

Älskar Andras fantasier Empty
InläggRubrik: Förspelet   Älskar Andras fantasier Emptysön nov 08, 2009 1:55 am

Just nu fantiserar jag om att ha sex länge och att ha ett långt förspel..

Det hela börkar med att vi ligger och gosar med varandra, som övergår till att vi börjar smeka varandra och som till slut förvandlas till mjukt och härligt hångel. När hon och jag gjort det en stund så börjar jag kyssa hennes kropp. Börjar vid halsen, slickar och naffsar lite...sen nedför brösten, magen, ner vid hennes ljumskar, och jag avslutar med "en" retsam kyss på musen, som jag känner pulserar av kåthet och är alldeles varm o fuktig.
Jag fortsätter att smeka hennes kropp en stund, men hon signalerar att hon vill ta komandot, hon är...precis som jag....väldigt kåt och hon trycker ned mig mot kuddarna och sätter sig i gränsle över mig lite lätt dominant och börjar därefter också smeka o kyssa mig,
Till slut ligger hon ovanpå mig, hennes lena hår kittlar mot mitt bröst när hon slickar och kysser lite lätt på min överkropp.
Hon gungar liksom långsamt fram o tillbaka, och varje gång känner jag hennes rumpa nudda vid min stenhårda kuk, det är nästan så att hon sätter sig på den för att jag känner hur den snuddar vid hennes varma mynning.
Mina händer söker sig nedåt och fattar ett stadigt men mjukt grepp om hennes rumpa, jag smeker o leker lite med den... den känns mjuk, fast och skön, hennes skinkor ligger perfekt i mina händer. Efter en kort stunds smekande så kan jag inte motstå frestelsen, ett o annat finger smyger sig in mellan hennes skinkor, hon stönar till när mitt finger glider nedför hennes stjärtskåra och smeker båda hennes hål.
Jag njuter.....hon njuter.... och hon ligger nu med huvet vilandes på mitt bröst, mina fingrar fortsätter sakta att smeka henne där bak. Först vid hennes våta mus och sedan uppför hennes stjärthål, jag känner hur båda öppningarna 'krystar' av kåthet när jag berör dem. Två fingrar letar sig in i hennes alldeles blöta mus, som välkommnar genom att krama om hårt. Jag gnider dem långsamt fram och tillbaka, in och ut genom hennes fitta för att se hennes reaktion. Hon stönar till och vrider sig en aning, hon kramar om mig medan hon ligger och vilar sitt huvud på mitt bröst.
Min andra hand masserar hennes ena skinka, jag ger henne en liten svidande snärt och fortsätter att massera, samtidigt som min andra hand smeker hennes mus.

Vi andas båda tungt av upphetsning, men ändå tar vi det lungt och känner varandras kroppar mot varandra, turas om att smaka på varandra. Det känns som att vi båda vill gå lösa på varandra, men vi gör det inte. Utan vi bara fortsätter med det "mjuka" spelet som känns som det aldrig ska ta slut, i väntan på att vi ska börja med "huvudakten". Wink
Till överst på sidan Gå ner
linkancooling




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 11-03-29
Ålder : 38

Älskar Andras fantasier Empty
InläggRubrik: Sv: Älskar Andras fantasier   Älskar Andras fantasier Emptytis mar 29, 2011 2:02 pm

HornyEmma skrev:
Ohh jag älskar att onanera till andras fantasier bounce kan inte någon skriva några please är jätte jätte kåt.

absolut, jag skulle vela binda en tjej o bara kolla på henne hur hon försöker komma loss.
Till överst på sidan Gå ner
 
Älskar Andras fantasier
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
snackasex.swedishforum.net :: Sexuella fantasier-
Hoppa till: